Adoptie op afstand

Soms zijn er dieren die om bepaalde redenen - zoals ziekte, ouderdom en andere ongemakken - niet meer herplaatst kunnen worden. Deze dieren krijgen bij ons een eigen plek waar ze mogen blijven wonen tot de dood. Om de verzorging van deze dieren te kunnen realiseren is het mogelijk deze dieren financieel te adopteren. U kunt al een dier adopteren vanaf € 5,00 per maand.

Bij het tussentijds vinden van een tehuis of overlijden van een adoptiedier, wordt met u overlegd waar het resterende donatie-bedrag aan besteed gaat worden.

Interesse in adoptie? Neem dan a.u.b. contact met ons op om te overleggen om welk dier en welke prijs het gaat.

Onze 'adoptie op afstand' dieren:

Teddy

Teddy is een CH teddy zeugje, geboren juli 2014. Ze is zwart met wat wit aan de onderkant. Ze is dominant naar andere cavia's dus liever met een gecastreerde beer of in een groepje laten wonen. Ze is wel lief en laat zich goed aaien.

pleegouder gezocht

Eva en Max

Eva en Max zijn middenslag konijnen, geboren

7 maart 2012. Eva is een zwart/witte voedster met wat vosbeharing. Max is een wit/zwarte gecastreerde ram. Deze wat schuwe konijnen zijn samen gewend om buiten te wonen. Ze zijn geënt.

pleegouder gezocht