Afstaan en adopteren

I.v.m. aankomende vakantie drukte nemen we geen afstandsdieren meer op tot begin September. Alle hokken zijn tot die tijd bezet.

Soms gaat het niet zoals verwacht en kunnen/willen mensen niet langer voor hun huisdier zorgen. De kinderen vinden het dier niet meer leuk, het dier blijkt veel meer verzorging te vragen dan men dacht, is er geen geld meer voor de verzorging, er is door omstandigheden zoals werk of ziekte geen tijd meer om het dier voldoende te verzorgen………..

Allemaal redenen waarom dieren weg moeten.

Bij Stichting Klein Geluk is zo’n dier welkom:
Uiteraard dient u eerst contact met ons op te nemen om een afspraak te maken over het afstaan van dieren. Wanneer uw dier hier kan komen wonen, tekent u hiervoor een afstandsverklaring en betaalt afstandsgeld. Met dit geld kunnen wij kosten voor het dier zoals voer, verzorging en dierenarts betalen.

Let op: Voor konijnen hebben wij alleen buitenverblijven!

Bijdrage voor het afstaan van uw dier:

Bijdrage voor het ophalen van een dier:

Wachtlijst:
Konijn, geënt en gecastreerd € 15,00 €25,00 nee
Konijn, niet geënt en/of gecastreerd € 40,00 €15,00

nee

Cavia beer, niet gecastreerd € 25,00 € 7,50 nee
Cavia beer, gecastreerd € 7,50  € 25,00 nee
Cavia zeug € 7,50  € 7,50 nee
Muis € 2,00  € 2,00 nee
Hamster € 3,00  € 3,00 nee
Rat € 5,00  € 5,00 nee
Degoe € 5,00  € 5,00 nee
Gerbil € 5,00  € 5,00 nee

Voor oudere dieren geldt een speciale prijs. Vraag hier dus naar.

Indien er een wachtlijst is vragen we u om de website goed in de gaten te houden en contact op te nemen als er dieren bv op gereserveerd staan.