Konijnen

De volgende konijnen zijn op zoek naar een thuis:

Storm en Fluffy gereserveerd

Zo juist zijn Storm en Fluffie ook hier in het asiel komen wonen. Thuis waren wat mensen allergisch en de situatie werd er als slechter op. Dit zijn 2 grote konijnen (betere foto,s volgen als ze een beetje gewend zijn). Waarschijnlijk Duitse Hangoren in de kleur Chinchilla ( zilver)
Het zijn van oorsprong rustige konijnen die ook erg goed aaibaar zijn maar vanwege hun formaat beter niet opgetild kunnen worden. Een "normaal konijnenhok" volstaat niet voor hun. Ze hebben echt lekker de ruimte nodig buiten. Geschikt voor kinderen die er bij kunnen gaan zitten om te aaien.
Het zijn broer en zus, beide geholpen. Geboren april 2019.

Puck en Rose zijn proefwonen

Puck en Rose zijn 2 dwergkonijntjes die hun thuis zijn verloren wegens financieele omstandigheden. Puck is beige van kleur, het is een gecastreerd rammetje van 15-04-2021
Rose is een grijs-bruin voedstertje van 31-05-2021
Beide zijn ze buiten gewend en zoeken ook samen een nieuw thuis. Ze zijn wel wat schuw, Rose is erg nieuwsgierig van aard, Puck schuilt liever nog in het nachthok.

Bunnie en Snuffie

OOk Bunnie en Snuffie zijn binnen gekomen. Ook ernstig aandacht tekort gekomen dus schuw. Gelukkig kunnen deze 2 wel samen. Bunny is een voedster, ik denk een hangoor Rex (bruin), geboren 2016 en Snuffie een middenslag x vos voedster (wit-zwart) geboren 2015. Ze zijn op zoek naar een ruim buitenverblijf en niet te veel drukte.

Bailey en Bobbie

Wegens ziekte van de eigenaar zijn deze 2 konijnen hier afgestaan.

Bailey is een castor rex, gesteriliseerde en gechipte voedster van 22-07-2019 in een donkerbruine kleur.

Bobie is een Ned. Hangoor, gesteriliseerde en gechipte voedster van 27-08-2019 in een zwarte kleur met bruine kraag.

Beide dames zijn ge-ent met boekje.

Optillen is eng maar aaien vinden ze prima. Ze moeten samen blijven en zoeken een ruim verblijf.

Pip en Pluus

Helaas hebben wij niet de tijd om deze lieve beestjes de tijd en aandacht te geven die zij verdienen. Door verandering in werk van ons beide, krijgen deze beestjes minder knuffels en kriebels dan eerst. Daarom zijn wij met pijn in ons hart opzoek naar een nieuw paleisje voor deze twee prinsessen.

Deze dames zijn echte zussen. In principe zijn het de beste vriendinnen maar kunnen ze af en toe elkaar niet luchten. Ze hebben allebei de entingen gehad, de laatste zijn wel bijna een jaar geleden, en het paspoort is aanwezig. Graag willen wij dat zij samen een nieuw huisje krijgen. Ze zijn immers zo erg aan elkaar gewend. Het witte konijntje heet Pluus en is een dwergkonijn. De zwarte flufbal is Pip en zij is een hangoor dwergkonijn. Pluus is 1,5 jaar en Pip net iets jonger dan 1,5 jaar.

De konijnen wonen in Arnhem en de eigenaar is te bereiken via: rachelboshuis.23@gmail.com

Bob en Spoeky

Voor vader en zoon (beide gecastreerd) was geen tijd meer en dus kwamen ze hier wonen. Ipv binnen naar een ruim buitenverblijf waar een schuw dametje ook woont. Gelukkig gaat het prima. Vader is zwart met wit en heet Bob en is van april 2021 en de zoon is beige-grijs en heet Spoeky en is van 24-08-2021.

De mannen zijn niet echt handtam en zoeken een ruim verblijf om lekker konijn te mogen zijn.

Truus en Suus

Truus en Suus zijn 2 dwergkonijntjes. Voedsters van januari 2015
Truus is zwart met een wit neusje en iets schuw maar wel ondernemend en Suus is bruin met wit en vindt aaien lekker. Er was niet voldoende aandacht meer voor hun dus zoeken we vanuit de opvang hier een nieuw tehuis voor de meiden.