Konijnen

De volgende konijnen zijn op zoek naar een thuis:

Pip en Pluus

Helaas hebben wij niet de tijd om deze lieve beestjes de tijd en aandacht te geven die zij verdienen. Door verandering in werk van ons beide, krijgen deze beestjes minder knuffels en kriebels dan eerst. Daarom zijn wij met pijn in ons hart opzoek naar een nieuw paleisje voor deze twee prinsessen.

Deze dames zijn echte zussen. In principe zijn het de beste vriendinnen maar kunnen ze af en toe elkaar niet luchten. Ze hebben allebei de entingen gehad, de laatste zijn wel bijna een jaar geleden, en het paspoort is aanwezig. Graag willen wij dat zij samen een nieuw huisje krijgen. Ze zijn immers zo erg aan elkaar gewend. Het witte konijntje heet Pluus en is een dwergkonijn. De zwarte flufbal is Pip en zij is een hangoor dwergkonijn. Pluus is 1,5 jaar en Pip net iets jonger dan 1,5 jaar.

De konijnen wonen in Arnhem en de eigenaar is te bereiken via: rachelboshuis.23@gmail.com

Truus en Suus

Truus en Suus zijn 2 dwergkonijntjes. Voedsters van januari 2015
Truus is zwart met een wit neusje en iets schuw maar wel ondernemend en Suus is bruin met wit en vindt aaien lekker. Er was niet voldoende aandacht meer voor hun dus zoeken we vanuit de opvang hier een nieuw tehuis voor de meiden.

Delphi en Nala

Delphi en Nala zijn 2 middenslag konijnen die een nieuw thuis zoeken. Delphi is een gecastreerd rammetje in de kleuren wit-bruin en geboren in 2016. Nala is een voedster in een wildkleur, geboren in 2018
Ze zijn lief en hebben samen graag wat ruimte. Wie kan deze leukers een thuis geven?

Morrie

Morrie, een gecastreerde ram van sept 2019. Een kruising vos. Hij vecht dus met Schorrie dus ook hij zoekt een nieuw thuis met leuke vriending. Morrie is wat pittiger van karakter dan Schorrie.

Schorrie

Dit is Schorrie, een middenslag konijn, geboren sept 2019. Het is een gecastreerde ram. Wegens vechten met de andere is hij nu op zoek naar een eigen plek met leuke vriendin.

Emma

Emma is een middenslag voedster van april 2021. Een mooie wildkleur met wit. Emma is lief maar in haar hok kan ze soms even brommen. Ze houdt ervan om los te lopen en dan lekker te graven. Er moet wel een stevige ren zijn want ze graaft zich anders uit en springen kan ze ook goed. Ze woonde met haar zus maar dat ging niet langer goed...dus nu op zoek naar liefde, ruimte en een gecastreerde man

Ed proefwonen

Ed is een Teddy Widder konijn, geboren oktober 2017. Ed is heel erg lief maar de hond had daar andere ideeen over. Ed is wit met grijs en heeft dus een lange vacht. Op de foto,s is hij kortgeleden geknipt. Bij dit soort konijnen heb je altijd de keus...of 2 x per week doorkammen of ongeveer 3 x per jaar naar bv een hondentrimmer brengen. Ed wordt 16 mei as gecastreerd en mag dan over 3 weken gaan samenwonen met een leuke meid.

Tiamo

Tiamo is een  gecastreerd Teddy dwerg rammetje van 10 jaar oud. Hij heeft van jongs af aan  in een groepje met andere konijnen samen geleefd en sinds kort zit hij alleen.  De dames waar hij op het laatste samen leefden zijn beiden bijna 13 jaar oud geworden. Hij is voor zijn leeftijd heel vitaal en erg snel. Het is een ras dat wekelijks gekamd moet worden.

Tiamo zit nog bij zijn eigenaar en die kunt u bereiken via:

timoderks@hotmail.com